solskenstorsdag

Ooh! Solsken denna underbara dag! Yeah, thats nice.
Precis käkat frukost och duschat. Ska snart göra mig iordning. Sen får jag se vad som händer. Kanske  blir en film :)
Nathie kommer hem vid halv fem, får se om jag orkar sitta här så länge. Fast om jag åker någonstans är väl risken att jag åker fel ;) Inte lätt att hitta rätt bland alla tåg och tunnelbanor här inte. Yeah. det löser sig!

Igår fick Nathie o Charlie sin Tax Free tidning. Får se om de beställer något :) Kollade på deras hotell med. Sjukt mysigt!
Ganska nybyggt också :)

Ikväll ska vi nog träffa Denise och Malin en runda. Ska se om jag kan få tag på Fanny också, o bestämma lite tills imorrn.
The Ice blir det iaf, så långt har vi planerat :D

Nähe, röka och fixa håret osv!
Hörs sen!
Puss








  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0