time to sleep

Yeah, hemma från jobbet nu. Skönt att jobba. Dock blev det vak denna kvällen med! Men dottern satt där ett tag och medans hon va där så gjorde jag annat. Imorrn blir det dock vak hela dagen mellan 13 o 21. Mindre roligt. Får ta med min underbara bok som jag lånade på jobbet härrom dagen. Svårt att lägga ifrån sig den. Vilken bok!

Dagen idag har varit ganska meningslös. Har sprungit (vilket i och för sig inte va så meningslöst) sen har jag bara varit. Orkade inte ens städa. Bara glidit omkring och inte gjort ett piss. Duschade länge, det va hur skönt som helst! Sen kollade jag på TV. lagade mat och begav mig iväg till min haltande mormor som har dragit omkull igen! Att hon aldrig lär sig vad man ska ha en rullator till! Hon är 84 år och tror hon är 20. Ja herregud.

Imorrn blir det upp vid 10, om jag orkar. Springa en runda, dock utan hunden eftersom han ska stanna vid varenda strå och lukta på alla dofter. Skönare att springa utan honom. Man får liksom en helhet på sitt springande då. Sen efter det blir det dusch, lunch med mamsen och sen sticka till jobbet. Får hoppas att jag inte har lika dan huvudvärk som jag har nu. It´s killing me.
Sen jobb till nio och efter det ska jag hem och glo på TV. Stör mig dock att jag missade/missar Idol både idag och imorrn, men jag får väl stå ut. Får kika på programmet på datorn om man nu kan det!

Nu ska jag slänga mig i sängen. Hade varit skönt att springa en runda. Kanske man skulle göra. Då kanske man somnar godare sen, vem vet!?
Japp, time to run, again. I love it! :)

Dusch efter det, läsa lite och sen sova.
Sov så gott alla mina kära vänner.
Puss



Jag älskar dig  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0