underbart

Hur vackert är inte Stockholm så säg?






Vår huvudstad är nog något bland det finaste mina ögon skådat!
Trots all trängsel, all trafik, alla människor och allt stök, får det mig att koppla av!
Jag är i himmelriket när jag är där...



Bara smink, plattång, laddare och kamera kvar nu att packa ner, sen är jag done med allt. Packa ner lite småsaker till håret med klart, men det är en värdslig sak att glömma!
Ska försöka vara duktig och slänga in lite meningar men kan inte lova att jag kommer vara duktig på det.
We´ll see, we´ll see.
Björn skulle visst upp i helgen med för att åka Finlandskryssning. Får väl ta mig till Slussen med o träffa honom en sväng. Länge sen man såg honom!

Nu är det dags för en film. Sen sova. Lång dag imorrn.
Imorrn får jag även träffa tjocka Malin och söta Fanny!
Läääängtar så jag kan dö!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0