varför kan man aldrig bli frisk?

Jag hatar min irriterande hosta, min snoriga näsa, min ömma och mitt enorma huvud.
Imorse när jag vaknade kändes det som att huvudet va stort som en fotboll. Alla hjärnceller va golfbollsstora och tillsammans blev det huur stort som helst. Allt bullrade och näsan va täppt. Jag vill vara frisk!
Läkaren på måndag och få penicilin. Det är vad jag behöver..

Åt en underbart god frukost. Ägg, bacon och smörgås. Åh, det va inte igår! Får se vad det blir för frukost imorrnbitti. Imorrn åker jag även tillbaka till Madde o co. Längtar! Dödens tråkigt att sitta hos farmor och inte göra ett skit. Dagarna består mest av att käka, kolla TV och surfa. Hur roligt är det tror ni?

Ska snart göra mig iordning. Kusinerna kommer om drygt en timme och när dem kommer ska vi åka hem till dem o kolla deras nya hus. Och självklart fika. Farmor har baka god kaka som vi ska ha med oss. Det ska bli gott!
Ska kela sönder vackra Milo med. Deras underbara hund som dessvärre förmodligen har cancer. Älskar den hunden! Världens lataste, men världens sötaste :)
Bilder på dagens aktivitet kommer ikväll.

Nu ska jag spela klart Yatzyspelet jag spelarpå nätet. Sen blir det iordninggörande för hela slanten.
Vi hörs i eftermiddag, ha en underbar dag tills dess!
Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0