vill att det ska bli helg

Steg upp klockan halv ett idag typ, slappade lite sen började jag städa. Dammat alla hyllor osv i vardagsrummet, torkat av alla lister, dammsugit NOGA och torkat golvet. Ganska nöjd. Det doftar ljuvligt här nu :) Imorrn ska jag fortsätta med resten av huset. Allrummet är också färdigt, så det blir nog köket imorrn! Tycker om när det blir fint och det är aslappnande att städa :) Orkar dock inte mer ikväll. Vill bara lägga mig o sova!
Sitter i soffan nu, lyssar på Z-tv och väntar på att Idol ska börja! Inte så himla länge kvar nu :)

Kikar på massa skor. Hittar jättemånga fina par. Dock behöver jag inte fler par, men ett par mysiga vinterskor hade inte varit fel :) Sånna mysiga i skinn med mysigt ullinnehåll.
Hittat ett par fina stövlar med, men använder sånna så sällan, så det kanske bara är onödigt. Men får se hur inköpet blir :)



Dem här har jag tittat på. Visserligen i skinnimitation men det spelar ingen roll! Blev ganska kär :)
Får se om det finns sånna i stan. Blir Växjö en runda på fredag. Ska nog käka lunch med Marcus och kommer Sofi efter det o då blir det shopping :)
Ska in i de flesta affärer och frossa lite tänkte jag. Utöka garderobens innehåll lite. Det är alltid bra att ha kläder. Ska se om jag hittar någon mysig mysdress. Vill ha en hel dress! Får se vad Växjö har att erbjuda :)

Nu ska jag kika lite till på nätet, sen blir det Idoltittande för hela slanten.
Hörs kanske senare. Ha en mysig tisdagkväll!
Puss



P.S - i love you
Du betyder mycket för mig. Önskar jag kunde förklara hur mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0