EN RIKTIG SEGIS

Måndagkväll och jag är helt död. Somnade sent inatt och imorse var det riktigt segt att komma upp.
Jobbdagen har visserligen gått rätt fort, men jobbade över lite, stressade hem för att ringa massa samtal.
Vidare till ICA för att hämta Ica för att uträtta en himla massa ärenden. Köpte mig en ny telefon. Förhoppningsvis gillar jag denna mera än Iphonen. I bet I will!

Imorgon nalkas det jobb återigen. 7-16 i Hemtjänsten. Tar lite tid att komma in i allt, men nu innan jul är det bara en massa eviga städ, duschar, hårvård. Vem ska duscha mig? Ge mig hårvård? Julstäda åt mig?
Ja säg det. Mamma kanske :)

Nu ska jag faktiskt göra mig sängredo, lägga mig och pilla på min nya telefon! Hihi, spännande!
Ha en fortsatt bra kväll och sov gott. Ska jag göra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0