FINALLY FRIDAY

Godmorgon fredag.

Äntligen fredag igen. Nu när jobbet kommit igång är fredagen mer välkommen. Faktiskt är det så, trots att vårdpersonal jobbar helger också. Ikväll jobbar jag 15.45-21.15! Imorgon blir det 10.30-18. Lagom tid, med tanke på att jag behöver plugga till min tenta som ligger på tisdag.

Måste tillägga att jag är liiiiiite avis på Dea, Andreas, Marina och Angelica som just nu sitter i bilen påväg till huvudstaden för att kolla på min framtida man. Ja, ni vet att jag menar Erik ;)
Lyssnar på favoritlåten "18 and life" med honom nu. Hur bra är inte den då?

Ska sätta igång att plugga nu innan det är det är dags att duscha och göra sig iordning inför jobbet. På tal om det tänkte jag beställa lite namnskyltar till mig. Har ju bara de där tråkiga man får av kommunen, men kanske ska vänta tills man får rätten att skriva "Erika Miding, Undersköterska"? Inte såå länge kvar tills dess..
I love it.

Ha en bra dag, ska jag ha ♥



En suddig bild på mig och min favorit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0