GODKVÄLL MINA FININGAR

Kvällen kom smygande för ett bra tag sen. Lagat mat till mig och Jonte medan mamma var hos frisören Sara och klippte och färgade sig. Blev riktigt fint :)

Gick en långrunda med vovven också. Har mått lite bättre nu med allt jag förklarade innan, men när jag var ute och gick fick jag lätta tryckningar över bröstet. Ringde till 1177 som hänvisade mig med omedelbar verkan till Jourläkarcentralen. De ville jag skulle komma in och ta EKG och massa prover. Fick inte köra själv så mamma sa att hon kunde, meeeen, jag kan lika gärna ta dessa prover imorgon på VC här i Tingsryd. Så slipper jag köra så långt. Överlever förhoppningsvis till imorgon bitti ;)

Har bestämt vad som händer på nyår. Thats great. Var lite kluven där ett tag, men nu blir det Väckelsång med härliga människor, god mat, massa alkohol och fina grabbar. Kan nog inte bli ett bättre nyår. Hade iofs jävligt roligt förra året hemma hos Sara och Pierre, men detta året blir det med nya människor!

Sitter och pluggar. Läser lite om sockerkoma/insulinkoma, hjärtinfarkt, astmaanfall samt buksmärtor. Riktigt intressant. Skulle egentligen haft sista tentan nu på fredag, men får nog ringa och skjuta upp den till en annan dag. Har inte alls tid med det nu känner jag. Mycket att göra och ingen att skicka ;)

Nu ska jag fortsätta. Hoppas ni har haft en bra dag. Hörs sen eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV; Ja, visst är den =)

2009-12-08 @ 21:19:44
URL: http://sandiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0