GODMORGON ONSDAG

God morgon allesammans. Sovit gott?
Det har jag gjort. Idag är det lite bättre med skiten jag hade igår, men trycket ligger fortfarande kvar. Ringde till VC och de skulle ringa upp vid 10.20 men ingen har ringt ännu så. Får väl ringa ett samtal till dit nu och se om de lever eller inte ;)

Har precis pratat lite med 1177 angående sockerkoma. Riktigt intressant det där med Med. Grundkurs. Ska skriva klart det sista jag har på sista kapitlet, dricka lite mer kaffe och sen skicka in arbetet. Sen ska jag ta mig en välbehövlig lååång runda med min vovve. Ska bli så skönt att komma ut lite.

Har skickat ett mail om uppskjuten tenta. Skulle egentligen ha den sista tentamen på fredag, men hinner inte plugga till den och vill inte göra det på måfå. Hon har inte svarat ännu, men jag skulle nog kunna tro att det går bra att flytta den! Hoppas det. Vill vara riktigt förberedd så jag klarar det bra. Har ju fått VG på mina andra tentor så hade inte varit fel med ett litet MVG på sista kanske? Som en bra avslutning på det hela.

Nähe, dags att sätta fart. I eftermiddag nalkas det jobb 15.45-21. Om läkaren på VC tillåter det vill säga, annars får jag gå hem och bita ihop. Men jag tror inte det är någon större fara. Hoppas jag inte i alla fall.
Ha en bra dag, hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0