HAPPY

Godkväll!
Känner mig glad och samlad ikväll. Tankarna brukar inte vara samlade och oftast mår jag skit av allt som hänt. Det kommer ju dessvärre alltid på kvällen eftersom man slappnar av. INTE ikväll. Är som en solstråle utan dess like. Härligt!

Jobbet gick riktigt fort. Kanske beror litepå att jag bara jobbade 18.30-21, men ibland går tden så sakta. Var klara vid 20.15 ungefär, sen satt vi på kontoret och snackade massa massa skit. Gick hem vid 21 tiden och har precis kollat klart på Andra Avenyn. Älskar den serien.
Nu ska jag se hur långt jag har kommit i Omvårdnadskursen och fortsätta med frågorna. Är LEDIG imorgon så då blir det nog en del pluggande!

Hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0