ISKALLT!

Godeftermiddag.

Idag är inte alls vädret som jag vill. Iskallt, snöigt och dötrist. Jag håller dessutom på att bli sjuk känner jag. Inte alls bra. Är ju uppbokad på jobb imorgon, söndag - torsdag och söndag nästa vecka. Hur ska det gå?
Vill ju inte ligga sjuk på julafton heller. Visserligen jobbar jag 7-11, vilket är en kort och bra tid, men jag vill ju inte komma hem sjuk och behöva ligga i sängen och tycka synd om mig resten av dagen.

Ikväll blir det bio med Ica och Stina. New Moon! Blev ju inget med det där sist vi hade bestämt så tar igen det idag :) Flickorna kommer och hämtar mig vid 19.30 och innan dess ska jag hinna duscha (måste fräscha till mig efter jobbet idag), äta och... ja... det var nog det. Har säkerligen massor av andra saker att göra!

Förresten ska jag sälja min Iphone. Har verkligen tröttnat på den. Inte alls som jag föreställt mig att den skulle vara, så jag trivs inte alls med den. Någon som är sugen?
Har 20 månaders abbonemang kvar som kostar 399:- i månaden = 7980:-
Säljer den för 5500:- så ni sparar ju en slant. Dock är den låst till 3, men inte så svårt att skaffa förmånliga 3 som operatör :)

Hepp! Dags att sätta fart. Passapå att duscha medans mamma är ute med hunden i det kalla vädret! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0