EXALTERAD

Godkväll mina solrosor!

Jobbade delad tur idag. 7-11-turen var inte så farlig. Man kommer igång där vid 10 någongång. Gick hem på timmar och när jag kom tillbaka kände jag hur slut jag var. Helt seg. Trots min seghet gick klockan ganska snabbt och jag kom från jobbet vid 21.30 tiden. Nu sitter jag visserligen vid köksbordet, men ska snart bädda ner mig under mitt härliga täcke.

Imorgon har jag inte ett skit inplanerat. Känns jävligt skönt eftersom de senaste dagar har varit minst sagt kaotiska. Kanske blir att plugga lite. Vet inte ännu. Hade behövt, men blir ändå inte färdig med kursen jag har kvar innan jul, så den kan lika gärna ligga på hyllan ett tag. Har ju i alla fall varit duktig och utfört 2/3 tentor. Mycket stolt över mig själv. Ska bara leta upp dokumentet jag redan gjort, som Helen sa jag inte hade skickat in. Orkar inte sitta och göra om det igen. Pjuuh! En riktigt jobbig kurs där 100 poäng borde varit 200 - minst!
Aja, bara att bita ihop och le, som vanligt...

Nu ska jag krypa ner. Ha en trevlig förnatt och hoppas ni också får sova gott sen.


ÅÅÅH! Måste berätta. Jag har ju varit så exalterad över detta att jag glömt att berätta det för er (konstigt nog). Minns ni att jag skrev, i ett inlägg för ca 3 veckor sen, att jag hade gjort lite extra på Människan Socialt och Kulturellt för att få högre betyg?
Fick svaret härromdagen och jag fick MVG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0