KAN MAN VARA SÅ HÄR SEG?

God eftermiddag turturduvor.

Helt seg i kroppen idag. Känns som om jag inte sovit på flera dygn, kroppen värker, ögonen svider, det trycker på bröstet. Och inte nog med allt det, jag har en satans tansvärk också. När ska detta elände ta slut?

Är hemma på "timmar" nu om man kan kalla det så mitt i veckan. Jobbade 7-14 Tingsgården inne och vid 17.45 ska jag till jobbet igen för att jobba 18-21 i Tingsryd hemtjänst. Ja, ställer man inte upp för laget vet jag inte vad det är med enhetscheferna och resurs.
Har i och för sig fått en del timmar nu i december. Men mycket vill ha mer ;) Vill ju ha en fast tjänst, eller i alla fall ett vikariat som jag kan få gå på. Schemalagda arbetsdagar = bättre struktur på vardagen. Inte sant?

Efter jobbet ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitte pao. Kanske är Angelica hemma vid 21-tiden så hon kan ta lite skitsnack och ett bloss med mig? Om inte får jag väl fint gå hem och lägga mig.
Imorgon jobbar jag kvällen och ska försöka få mig en liten längre sovmorgon. Hade egentligen behövt sova bort hela dagen, meeeen, så knasig jag är, det fungerar ju inte så länge. Det gick när man var 15-17, söp dagarna i enda, inte hade någon tvätt att tänka på, maten stod alltid framme. Ja, ni förstår vart jag vill komma..

Hepphopp. Dags att göra lite nytta. Hinner inte plugga så mycket, men lite i alla fall. Skrev nyss ut lite instuderingsuppgifter som jag ska plugga på. Kanske hinner jag dem i alla fall. Ska laga mat innan jag kör till jobbbet igen. Åh, stress stress stress.
Hoppas ni inte har en lika stressig dag som jag har ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

jag var hemma strax över nio babe=) men vi hörs imorgon, och då är jag påväg till stockholm :):):) <3

2009-12-10 @ 23:02:44
URL: http://angelicaahaammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0