LUGN DAG

Godkväll mina tvåbenta vänner!

Haft en lugn och skön dag idag. Kikat runt på IKEAs hemsida och funnit massor med fina grejor. Det enda som fattas nu är ekonomin. Men vi tar det sucessivt. Lite då och lite då. Så man måste göra :)

Fått lite pluggat idag. Letat igenom varenda påse som står ute i garaget efter mitt kollegieblock med 4 kapitlet i Med. Grundkurs. Inget resultat. Så jag får fint sitta och skriva om allt igen. Víss är det lika bra eftersom jag ändå har glömt bort hälften, men lite retsamt är det minsann.
Nu sitter jag här igen och undrar om jag ska fortsätta. Tror att det blir en stund till. Sen ska jag visa mamma alla fina saker jag hittat på www.ikea.se och se vad hon tycker om min smak!

Back to work. Ha en fin kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Stijna

Men klart jag gör flicka lilla!! Grattis till lägenheten btw, jättehärligt!!

2009-12-07 @ 22:22:26
URL: http://stijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0