MÅNDAG, IGEN?

Vet inte vart veckorna tar vägen, men de rullar i alla fall på snabbt. Ett som är säkert. Vaknade vid 11-tiden imorse och ringde till min fina Angelica. Hon hade försökt ringa och väcka mig, men väck inte den björn som sover ;)
Körde henne till jobbet och tog en cigg med henne innan jag körde hem för att gå långpromenad med hunden. Hur skönt är det inte att gå långpromenad och bara lyssna på fågelkvitter (nu på vintern finns det inte så mycket sånt, men ibland så) och njuta av den stilla skogen? Hur skönt som helst.
Blev en 40 minuters runda. Vovvse blev nog glad med!

Har precis duschat och nu sitter jag och käkar lite. Mammas goda dillkött är inte att leka med. Helt underbar.
Idag kommer bli en pluggdag. Hittade i alla fall studiearbete 3 i Med. Grundkurs, så det är inskickat. Gjorde lite ändringar innan jag skickade det. Dock är studiearbete 4 borta. Vet att jag har gjort klart det. Jag har sån oordning i alla mina mappar i datorn så det är skrämmande. Får hoppas att jag hittar det lite senare, annars är det bara att göra om allt.

Dags att sätta igång. Ha en fin dag ♥




Saknar de underbara studenttiderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0