PROVSVAR...

Ja inga medicinska provsvar men lite kapitelsvar. Är riiiiktigt nöjd.
Fick ett mail från Helen Tapper klockan 20.30 ikväll. Blev lite fundersam eftersom klockan ändå var en del och hon aldrig har skickat så sent innan.

Omvårdnads-kursen:

Kapitel 1: Omvårdnad som arbetsfält - MVG
Kapitel 2:
Omvårdnadsinriktad kommunikation - MVG
Kapietl 3: Behandlingar, undersökningar och provtagningar - MVG

De andra kapitlena har jag inte kommit så långt med. Ska fortsätta med dem i helgen kanske. Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen, så kanske tar en plugghelg. Har i alla fall fått jobb fredag 15.30-21.15 och lördag 10.30-18. Sköna jobbtider. En på jobbet som är sjukskriven 50% så hennes turer ligger lite här och var hos resursenheten. Det gillar vi. Tråkigt för lilla stackaren som är sjukskriven såklart, men mer till oss ;)

Nu ska jag skriva rent mina kladdiga anteckningar som jag och mamma precis har gjort på sista kapitlet i Med. Grundkurs. Kanske skickar in det idag. Hade behövt lite sömn också, men man kan sova när man är död!
Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0