READY STEADY GO!!

Godmorgon! Är uppe med tuppen idag, igen. Hujeda mig vad trött jag är på detta. Längtar efter morgondagen där jag slipper stiga upp tidigt och när jag inte har massor att ta itu med. Det är ju visserligen plugget, men det blir bara en liten stund eftersom vi senare på eftermiddagen beger oss till g-mormor och g-morfar för att fira min efterlängtade födelsedag som är på måndag :) Förörvrigt känner jag mig mör i hela kroppen. Huvudet är tungt, ögonen hänger inte med, jag är yr och trycket över bröstet är där det ska. Ingen bra kombination med andra ord, meeeeen, har inte tid att ligga hemma och gnälla fast jag hemskt gärna skulle vilja det! Vill också passa på att gratta Marcus som fyller år idag, congratz! Hepp, ut med hunden och laga lite mat till lunchen i eftermiddag. Hörs efter 18! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0