RUBRIK?

Som vanligt har jag svårt för att komma på rubriker. Blir alltid samma gamla vanliga tråkiga rubrik. Så jag skiter helt enkelt i den idag..

Precis prata med VC. Blir inget jobb. Hon tyckte inte jag skulle gå eftersom jag mått som jag mått och sen ville hon avvakta och se vad läkaren sa. Fått tid i eftermiddag klockan 15.15. Dock är det på jourtiden så jag får väl se hur länge jag sitter och väntar. Förhoppningsvis inte allt för länge. De som känner mig vet att jag inte har världens bästa tålamod. Jaja, det kommer nog gå fint.
Lämna massa blodprover, ta blodsockerprov, EKG, urinprov. Ja, fan vet allt. Hoppas det bara är ett lätt virus på balanssinnet. Har inte tid att vara sjuk!

Nu ska jag göra mig iordning det sista och köra till Ica. Blir en fika på hyllan innan hon börjar och innan jag ska till VC. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0