SJUKLING

Kan man säga. Sitter hemma med feber och halsont. Inte alls roligt. Skippade jobbet idag, vill inte ligga sjuk hela nästa vecka när jag är uppbokad på jobb sön-tors. Är ju dessutom Julafton då också, vem vill vara sjuk då?

Sitter vid köksbordet och tänkte jag skulle plugga lite. Mamma och gammelmormor är i Urshult på Magnus Carlssons julkonsert i kyrkan och Jonte är och kollar fotboll. Ganska skönt att vara hemma själv. Kan man göra lite som man vill :)
Ska försöka få så mycket som möjligt gjort ikväll på kapitel 4 i Omvårdsnadskursen. Får se hur det går med det. Är just nu mest nyfiken på mitt Tentamen-betyg. Gjorde ju faktiskt provet i tisdags. Jaja, kommer väl ett mail på måndag förhoppningsvis.

Imorgon ska jag ta tag i mitt rum. Ser ut som fan och jag behöver ha lite ordning på mina kläder. Just nu ligger allt ihopslängt överallt. Ser ut som de har varit inbrott! På kvällen ska jag vara fyllechaffis till min kära Angelica och hennes Dea! Kanske blir en sväng till Ida med. Länge sen man såg henne!

Hepp, dags att sätta igång. Ha en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0