SNART ÄR DECEMBER SLUT...

...vart tog året vägen? Tiden har gått så rasandes fort. Både på gott och ont.

Jobbat röven av mig i december. Har fått ihop 129 timmar vilket nästan innebär heltid. En heltid är 140 timmar för er stackare som inte har något jobb och inte kan räkna timmar!
Känns skönt att ha jobbat så mycket. Visst är det lite jobbigt ibland, men man får se ljuset i det hela. Från att inte jobba mer än ca 30 timmar i månaden till 129 är inte dåligt :)

Däremot har pluggandet kommit lite i efterhand. Shame on me. Kanske ska sätta upp ett schema? Näe, det håller jag inte ändå. Bättre att lägga manken till så det blir gjort någon snablans gång. Jaja, det går nog bra det med!

Var ju på mellandagsrean med mor och lillebror i lördags. Köpte alla stooora sakerna så allt det är klart. Bland annat dammsugare, bänk med tre lådor och tillhörande hylla med tre lådor, sängstomme och tvbord. Ja tvianamej vad pengarna rullar fort. Å andra sidan är ju det avklarat nu.



Jag tackar Jysk på mina bara knän för att de hade en 120*200 sängstomme. Slapp jag köpa en helt ny dyr säng och jag får ha kvar min älsklingssäng!



Min tv-möbel. Mycket nöjd. Slipper jag ha massa andra hyllor och sånt. Allt samlat på en plats, kan inte bli bättre!

Vill också passa på att önska alla en riktigt god fortsättning. Är ju lite dålig på att uppdatera här, så vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: jessie

Kanonsnyggt ju!

2010-01-03 @ 23:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0