STRESSIG DAG

Ja verkligen. Stressade i mig kaffet imorse, stressade hela dagen på jobbet, slängde i mig maten eftersom man bara har en halvtimme där man sk ahinna käka, röka OCH dricka kaffe (!?), åkte till byn och stressade med mormor, kom hem, stresspluggade, stresslagade maten, hetsåt för att hinna till mitt 18-21 som förövrigt var ganska... stressande!

Jaja, nu sitter jag hemma med en kaviarmacka och en lugnande kopp the och funderar på att hoppa in i duschen snart. Är dödstrött idag, så blir nog att jag slänger mig på soffan sen och kollar lite på film. Om det finns någon bra vill säga. "Take the lead" vad riktigt skitbra, så kanke ska se den en gång till :)

Hörs imorgon. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0