TENTAMEN?

Godkväll.

Visst gick det att skjuta upp tentan, MEN hon la den på tisdag 15/12. Skitbra. Har jag lika kort tid på mig att plugga. Då kunde jag lika gärna gjort den idag. Jaja, huvudsaken är att den är uppskjuten. Får några extra dagar på mig ändå. Ska plugga gärnet ikväll, eller i alla fall gå igenom ett kapitel. Har börjat med Rörelseorganen. Ska skriva klart all fakta (som jag anser är viktig) ikväll, sen ska jag försöka somna tidigt. Brukar ju gå som det gör med det där. Ska kika på Andra Avenyn medan jag ligger nedbäddad också. Mamma och jag satt ju ganska länge igårkväll med min sista studieenhet så jag glömde totalt bort det.

Gick bra på VC. Läkaren misstänkte först en... PROPP?! Haha, jag? Nejnej, sån skit får inte jag.
Han skrämde upp mig rejält. Visade sig till slut att det bara var en översträngning av skelettet och musklerna. Jag tror med andra ord det är för att jag jobbat så mycket som jag gjort sista tiden. Innan jobbade jag ju ingenting. Så... resultatet blev alltså ett överansträngt skelett. Good work.

Då kan jag med andra ord pusta ut igen, fortsätta gå med mitt tryck över bröstet och mina yrslar och försöka "träna" bort det. Hihi, humöret är i alla fall som det brukar.
Ha en bra kväll. Det ska jag ha med alla mina miljoner pluggpapper ♥




Ikväll är det jag och favoritboken ;)



Min fina bror ville också vara med på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0