TISDAG

Igår var ingen vanlig dag för det var Erikas födelsedag, HURRA HURRA HURRA!
Självklart blev det en runda till systemet efter jobbet, "bara för att".

Börjar bli lite utsliten efter allt jobb och allt pluggande och allt annat som jämt ska göras. Har redan jobbat ihop över 80 timmar under dagarna 1-14 december, och jag vet inte när jag jobbade så mycket sist. Harlite fler dagar inbokade i december och det tackar vi ju självklart inte nej till.
Tentamen numero 3 ligger inbokad 13.30 i eftermiddag. Känner mig inte alls förberedd, men jag får göra det bästa av situationen. Ska dricka lite kaffe nu och göra alla instuderingsuppgifterna till de olika kapitlena och sen läsa igenom det lite halvdant. Jaja, huvudsaken är att jag får G.

På tal om skolan och alla mina kurser, fick jag svar på studieenheterna 3 och 4 i Medicinsk Grundkurs nyss. Studieenhet 1 och 2 skickade jag in för länge sen, innan sommaren, så de har redan blivit betygsatta. Dock vet jag inte vart jag har lagt svaren på de 2. Får väl maila till Helen och be henne skicka med dem också, gillar att ha koll på mina betyg osv.

Nu ska jag kila och duscha lite. Ska försöka få lite mat i mig innan det är dags att sätta igång med finslipet på pluggandet. Hoppas ni får en bra dag. Hörs ikväll efter jobbet eftersom jag är inbokad på jobb 18.30-21!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0