UPPESITTARKVÄLL!

Japp, precis vad det är ikväll. Har jobbat röven av mig senaste tiden, plus att jag börjar bli sjuk nu igen. Skönt att sitta uppe såhär med mamma och morfar, men det tar ju kål på en, så uppstigningen imorgon blir nog rätt hård!

Inte vunnit ett skit ännu. Bingolotto är inte min grej ikväll känner jag, men ett spel kvar och jag hoppas det blir några miljoners vinst ;)
Imorgonbitti är det uppstigning vid 05.30 för att jobba 7-11. Kan ses som tråkigt att jobba julafton, MEN mamma och Jonte sover ändå länge och gammelmormor och gammelmorfar kommer inte försen vid 12 så spelar ingen roll om jag är iväg då eller inte. Vid 18 imorgonkväll åker gammelmormor och gammelmorfar hem och då åker jag tillbaka till mitt kära jobb. Jobb 18-21 imorgonkväll. Morfar Reie kommer inte hit försen vid 21 så då kunde jag lika gärna göra Inga glad och ta hennes tre timmar så hon får fira jul med sina barn och barnbarn.
Greeeat, gjort en själ glad!

Nu ska jag kika vidare på Bingolotto. Ha en fin kväll vad ni än gör ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0