A NEW DAY AND A NEW LOOK

Idag åkte jag till jobbet som planerat. Började vid halv 8 och vid kvart i 8 blev jag hemskickad. En lång dag med andra ord ;) Ann-Christin som jag skulle gå med tyckte inte jag såg kry ut och min panna va varm. Jag har ju haft så hur länge som helst, men tydligen så smittar feber och då får man inte jobba :/ Så idag har jag koncentrerat mig på Funktionshinder istället. Hade hellre jobbat eftersom jag älskar mitt jobb och behöver kosing, men nu är läget som det är och det är inget att göra åt. Imorgon ska jag ialla fall jobba mellan 7.30-16 och då tänker jag minsann stanna där hela dagen! 
Har som sagt suttit med mitt pluggande hela dagen och det har givit resultat. Är snart klar med 4:e kapitlet och kan hoppa på det femte. Skönt. Både att veta att det går framåt och att man lär sig så himla mycket :) 

Imorse när Angelica hade vaknat umgicks vi lite innan hon gjorde sig iordning och senare satte hon i mina hårförlängningar. Nu är håret tjockt och fint och det ser ut som mitt riktiga i princip. Mycket bra! Dock är det ovant att se mig i så mycket hår och oftast har jag ju inte förlängningar i alls. Men det är kul att variera plus att hon gjorde ett bra jobb :) Thansk baby! <3

This is me now! 

I love it! 

Nu ska jag fortsätta plugga lite till innan det är dags för dammsugning av hela huset. Pust! Efter det blir det att göra sig iordning för att senare ikväll åka till Tingsgården för att fira gammelmorfar som blir 84 år! Grattis till honom. Ha en bra dag. Lägger in en outfit-bild sen när jag är klar. Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0