BULLBAK

Älskling och jag bestämde igårkväll att det skulle bli bullbak idag. Tyvärr har det inte blivit av tidigare eftersom jag har varit på Wasaskolan, Arbetsförmedlingen och hos gammelmormor hela dagen. Så ikväll efter maten rörde vi ihop degen och jag trodde självklart att älskling skulle hjälpa mig baka ut det, men det fick jag göra själv. Han hittade något jävla bilprojekt som va mycket intressantare än flickvännen så jag fick baka bullarna själv.

Nu är det i alla fall bestämt att jag ska läsa till undersköterska! Jihu. Börjar den 19/1 med introduktion om vilka kurser osv och detta ska bli riktigt kul. Längtar som tusan. Utbildningen ligger på 56 veckor, men eftersom jag läser den på heltid och ska jobba lite med så kommer det nog dra ut på veckorna. Spelar mig ingen roll eftersom jag tycker detta ska bli riktigt kul. Kommer dock fasa för att sticka folk med nålar. Klarar knappt av att se det på jobbet, så det är något jag måste jobba på ;)

Nu är andra bullplåten klar så jag ska ta ut den, sen blir det bullar, kaffe och mys! Ha en bra kväll. Puss

Kommentarer
Postat av: jessie

fan va kul erika! jag blir med mer och mer sugen på det nu!

2009-01-07 @ 20:10:20
URL: http://jessicaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0