DAGEN HAR GÅTT FORT!

Idag har dagen gått riktigt fort. Tyvärr. Har med det inte hunnit plugga alls mycket, vilket gör att jag måste plugga mer imorgon och på söndag. Jag vill ju umgås med min prins med! Han får väl roa sig med att spela spel med Jonte medan jag pluggar och står i. Enda lösningen... 

Tack vare att tiden gått så sjukt fort jag innebär också att det snart är göra sig iordning och börja dricka time ;) Me like! Brunnen med brudarna ikväll. Let´s rock the dancefloor! Eller något :D 

Nu ska jag fortsätta plugga lite innan jag ska sminka mig. Bäst jag gör det hemma, så är det bara håret och mina satans kläder sen som ska fixas. Alltid dessa jävla kläder! Bättre att inte ha några alls ;) Bilder från kvällen kommer imorgon om jag inte är allt för bakfull! Ha en bra dag/kväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Stijnalina

Jag hade också hellre åkt till brunnen! Vi tänkte vi skulle till karlshamn och gå på harrys, har inte ännu inte vart där, men nu blir det bara hemmanys med tacos och tv-mys

2009-01-30 @ 15:56:02
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0