EN BRA DAG MED UNDERBARA BESKED :)

Just idag älskar jag måndagar! Vanligtvis är det den tråkigaste dagen på hela veckan men idag var den kanon. Vaknade och steg upp med älskling imorse (mys), gjorde mig iordning och sa hej på till mina Stockholmsälsklingar (mindre mys) och sen begav jag mig till jobbet. Kom på att jag hade kort dag idag vilket jag älskar. Jobbet gick hur bra som helst och jag börjar lära mig det mesta. Lite jobbigt att hålla reda på gatunamnen men man får memorera och skulle det vara något så finns det ju telefoner så man kan slå varandra en pling :) 
Efter jobbet åkte jag till skolan för möte med Helen. Gick otroligt mycket bättre än förväntat! VG på båda kapitlena. Trodde ju knappt att jag skulle bli godkänd, så det va riktigt roligt att höra och se :) Sen umgicks jag med söta Angelica innan jag slutligen stack hem för att städa. bada och plugga. 

Är färdigbadad och sitter framför datorn med varm chocklad och min mysiga pyjamas. Just nu strömmar Pink - Sober ur högtalarna på datorn, men snart får jag stänga av denna sköna donna för tredje kapitlet - Kommunikation! Wish me good luck på denna med :) Uppdaterar kanske senare. Puss

PS. Angelica kommer hit och myser imorgon, vad säger du om hyrfilm och godis? :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0