EN LÅNG DAG!

Ja, det är precis vad det har varit. En riktigt lång dag. Var ju i skolan som sagt och när jag kom hem la jag näsan i böckerna och började läsa. Hade bara uppehåll för rökning, matlagning och matätande. Tänkte jag skulle hem till Icapika en sväng men när jag väl ringer är det ingen hemma :( Får hoppas på att hon har tid, lust och ork att umgås med mig imorgonkväll då efter mitt jobb mellan 7.30-16.00! Efter det är det hem och äta och då förhoppningsvis umgås med Ica. Plugga och kolla på film är vad jag är sugen på <3

Ligger just nu i sängen och pratar med min älskling. Väntar på att Saw 5 ska laddas klart så jag kan kolla på den innan jag somnar. Innan den blir klar ska jag plugga lite till. Riktigt roligt är det. 
Och vet ni vad jag upptäckte? Att jag lurade er med min förra rubrik. Detta är bara Vård och Omsorgsarbetes kursen läser jag nu. Den medicinska grundkursen börjar senare. Vet inte riktigt vad jag fick det ifrån ;)

Nu ska jag dona lite. Gonatt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0