EN MYSIG KVÄLL

Det är minsann vad det har varit! Va hos gmormor o gmorfar innan och firade gmorfar och åt gooood smörgåstårta. Mumsfillibabba! Blir smörgåstårta till lunch imorgon med. Alltid lika gott de där! 
Älskling kom ungefär vid halv 7 och va med ett tag hos oss. Sen åkte allesammans hem och älskling och jag stack in på mitt rum och mös. Älskar när han kommer så i veckorna! Jag älskar minsann honom :) 

Nu ska jag ta och plugga lite till innan Jonte och hans brud Elin ska ha min dator! Riktigt söt tjej dedär och supertrevlig. Man kan ju alltid hoppas på att de blir dem :) Nu ska jag sova. Hörs imorgon efter jobbet. Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, det var jag som hade gjort smörgåstårtan :D:D

2009-01-29 @ 09:50:33
URL: http://johannasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0