EN MYSSTUND MED ANGELICA :)

Har inte städat klart mitt rum ännu. Jag är riktigt seg idag och nu är jag på lite dåligt humör med. Alltid ska jag behöva flytta på mina "jag-har-bestämt-att-jag-ska-göra-detta-idag"-dagar. Alltid! Hade ju planerat att jag bara skulle vara idag. Ni vet, städa, fixa, permanenta håret och sånt, men självklart ska vi vara i Skarmansmåla vid 19. Hinner jag permanenta håret innan dess? Nejnejnej. Så jag får väl flytta på den skiten då tills imorgon så alla andra blir nöjda och glada. Någon som känner som jag gör?

Hämtade Angelica på Wasa vid tretiden ungefär och då åkte vi till Preem för att hämta ut våra paket. Angelica hade två stora paket, medans jag kom med ett litet ;) Haha. Hela bilen va typ full med Ellospaket och allt var det var. Men myspys. Så äntligen har min underbara pälsväst kommit. Den ska användas flitigt, det kan ni slå er i backen på ;) Efter vi hämtat det kom vi hem hit för att en stund senare komma på att vi var lite fikasugna. Så då tog vi en tripp till hyllan för lite smaskigheter och nu har jag nästan precis kommit hem efter fika och avlämning av Angelica på Ica.
Ska alldeles strax göra klart mitt rum och sen ta en dusch. Får se vart kvällen lider efter middag i Skarmansmåla! Ha en bra fredagskväll. Puss


Kommentarer
Postat av: angelica

<3

2009-01-09 @ 22:48:02
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0