EN NY DAG MED NYA TAG!

Vaknade i morse med yrsel och illamående. Trodde jag skulle tuppa av. Inte alls kul :/ 
Nu är det lite bättre, men illamåendet håller i sig tyvärr! Men det går väl över snart. 

Igår pluggade jag ett X-antal timmar och det gav resultat. Klar med tredje kapitlet och nu ska jag sätta igång med fjärde - Funktionsnedsättingar. Det går framåt minsann :) Blir nog klar med detta idag och sen kan jag ta femte kapitlet lite på halvfart :) 
Vid fyra är det dags att gå ut med hunden för att sedan göra mig iordning och efter det ta et tripp till Börjes för inhandling av diverse saker som ska göra min "plugghörna" mer komplett. Riktigt mys är det att ha ett eget bord. Dock är det lite litet men det får gå! Passar nästan bra till mig. Outfitbild kommer när jag är iordninggjord. 
Ikväll blir det mys och film med Angelica. Myspys. Sen sover hon här tills imorgon :) 

Nu ska jag sätta igång igen. Puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0