EN TRÅKIG LÖRDAG

Det är precis vad det har varit. Helt värdelös. Hade lika gärna kunnat ligga i sängen hela dagen.
Älskling åkte till garaget tidigt imorse och jag tog en promenix med hunden till gammelmormor och lämnade lite bullar. Gick nästan på en gång eftersom jag hade fått upp tempot lite och inte ville dra ner det för mycket. Så jag tog en längre sväng hem. Kom hem och gjorde mina situps och upptäckte ganska snabbt att jag inte hade en aning om vart jag skulle göra av dagen. Så jag har städat i badrumsskåpet och dammsugit hela huset eftersom jag är uttråkad och Jonte kommer ju inte direkt göra det!

Så nu väntar jag på att älskling ska komma tillbaka från sitt eländiga garage och mysa lite med mig. Är så uttråkad så jag nästan är lite sur :P Vet fortfarande inte vad jag ska hitta på ikväll. Älskling ville till Konga men jag är inte så sugen så vi får väl se om det blir en ensam kväll ikväll eller om han stannar hos mig. Han verkade sugen på att åka dit så tror jag får umgås med mig själv ikväll. JÄVLIGT ROLIGT DÅ! Imorgon blir det nog Skarmansmåla. Tycker inte det verkar så kul att vinterfiska eller vad det nu var vi skulle göra, så får se om jag följer med. Som sagt, alltid detta jävla rännande överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0