FARVÄL KÄRA DATOR :(

Skickat iväg min kära dator till the Pandaboy nu. Helt cp är den och behöver verkligen renoveras :P
Måste dessutom lägga in word nu när jag ska börja plugga och måste skriva massa arbeten. Ser verkligen fram emot detta nu. Kan det inte bara bli den 19:de nu? Hade varit perfa :)

Jag permanentade ju håret igår. Tror ni det blev något utav det? Givetvis inte. Skulle föna det eftersom jag inte ville åka iväg med blött hår, men det blev ingenting utav det. Så nu ska jag snart ta mig ett bad och ha en spa-dag med mig själv. Efter badet ska jag bara ha i mousse (stavning?) och krama fram lockarna, så får vi se om det blir något av det.
Förövrigt är älskling i det jävla garaget idag och ska vara där tills ikväll och det innebär att jag är hemma med Jonte och får därmed göra allting själv. Pust!
Ikväll får vi se vad som händer. Är varken sugen på att åka iväg eller vara hemma, så är i ett litet dilemma ;D Nu ska jag ta och göra några situps innan badet kallar. Ha en bra dag. Hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0