FÖR LITEN GARDEROB ELLER FÖR MYCKET KLÄDER?

Ställer mig själv den frågan ständigt och aldrig får jag ett riktigt bra svar. Spelar ingen roll hur jag än möblerar om/sorterar ut kläder, har alltid lika liten plats. En större garderob hade inte suttit fel nu.. 

Idag har jag varit helt lost. Var ju helt inställd på att jag skulle ge bredvid i Hemtjänsten med resurs ringde och frågade om jag inte kunde vara inne eftersom det fattades folk. Visst kunde jag det. Visst, hade ju sett fram emot Hemtjänsten, men det får bli imorgon. Imorgon är det nämligen jobb mellan 7-15.30! Ska bli roligt att se hur dem har det och lära sig massa nytt :) 

Ikväll har jag städat min garderob. Därav min otroligt roliga rubrik. Nu ska jag städa undan det sista innan det blir plugg en timme (ungefär) innan det på TV:n är ett efterlängtat avsnitt av Andra Avenyn! Yummie. Men efter de 45 minutrarna i himlen är det dags att slänga näsan i böckerna igen. Ska orka jobba hela veckan OCH hinna klart med tre kapitel som ska vara inlämnade senast fredag eftersom jag och Helene har möte nästa måndag. Hej då fritid, hej isolering säger jag då! Men det kommer nog gå bra. 
Time to go. Ha en bra kväll, hörs sen! Då ska jag även visa mina söta kläder jag beställde från H&M igår. Ännu mer kläder i min redan överfulla garderob.. :/ Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffar du en större garderob så kommer det antagligen lika trångt där, eller vad tror du?

Fick du smset av Ellen förresten?

2009-01-20 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0