FREDAG

Äntligen fredag o äntligen är min älskling hemma. Som jag har längtat efter honom.
Igår mös jag med min älskling massor innan vi slutligen somnade. Idag jobbar han tyvärr så jag får inte träffa honom förrens ikväll :(
Ikväll blir det Skarmansmåla o sen Konga. Spela WII o kolla på film med Marina o Dreas. Ica o Päron kommer nog säkert med en runda. Förhoppningsvis! :)

Idag ska jag baka lite vaniljbullar, göra mig iordning o bara slappa. Ska bli en skön dag! Ska kolla igenom H&M-katalogen en gång till. Va massa fina kläder där minsann :) Hörs senare. Puss

Kommentarer
Postat av: angelica

kanske tittar in en runda ja ;D

2009-01-02 @ 15:12:14
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0