GE MIG MÅNDAG OCH DEN 21 FEBRUARI NU!

Massa spännande saker händer nu. Först är det pluggningsdags den 19/1 som är på måndag och jag kan knappt bärga mig så kul ska det bli. Sen den 21 februari är det Lady Gaga i Gislaved som gäller. Längtar jag nästan ännu längre till. Time to go craaaazy!

Ikväll har jag, älskling, Jonte och Emelie haft myspys med den nya Mumien-filmen. Var helt okej. 4/5. Ätit lite gotte och druckit god cola. Igår var jag och älskling hemma i Skarmansmåla själva och bara mös. Mamma och pappa Rosenberg var i Urshult på Ladan så jag och älskling passade på att mysa själva för en gångs skull. Behöver våra ensamma stunder eftersom vi nästan aldrig är själva. Så vi käkade popcorn, åt god mat och kollade på Wanted. En riktigt bra film som får 5/5. Skulle kunna se den idag igen faktiskt ;)
Imorgon blir det kanske en tripp ut till garaget med min älskling och kanske rida en sväng. Då kan jag räkna med träningsvärk på måndag som heter duga, men det är sånt man får ta. Nu ska vi hitta på något annat. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Stijnalina

Vad ska du börja plugga för något?

2009-01-18 @ 10:21:15
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0