GO´KVÄLL!

En riktigt rolig kväll igår. Tack brudar! Meningen var att det skulle komma bilder på bloggen från igår, men eftersom min dator för tillfället inte vill läsa av minneskortet får jag vänta med att visa er de fina bilderna! Hoppas det inte gör något.. 

Idag är jag en smula bakfull minsann. Blandade alldeles för mycket igår, men det va kul. Minnet sviker nog från en del av kvällen eftersom jag tydligen har trillat eller något. Knät har fått sig en skrapa och handen lika så. Men inget jag gråter över :) 
Ikväll sitter jag och pluggar men eftersom min bakfyllehuvudvärk inte vill ge med sig tar jag knappt in det jag läser och ska förklara. Får hoppas att jag blir godkänd ändå :D 

Nu ska jag fortsätta plugga lite. Älskling och lillebror är och bowlar. Jag behövde lite pluggtid så det va bra att dem stack ;) Haha. Hörs senare turturduvor. Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för en riktigt trevlig kväll! <3

2009-01-31 @ 20:28:47
URL: http://knasmarina.blogg.se/
Postat av: Stijnalina

Fjortisfylla Erikasöt? Trodde du var förgammal för sådant ;)

2009-01-31 @ 21:23:40
URL: http://stijnalina.blogg.se/
Postat av: Ellen

hello darling :)

Minn du att vi träffades i dimman? :P puss

2009-02-01 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0