GODMORGON FREDAG!

Nu är jag äntligen uppstigen. Va egentligen meningen jag skulle komma upp i någorlunda tid idag, men det gick inte :) 
Ligger fortfarande i sängen med laptopen i knät, skönt! Ska snart upp och göra lite frukost, käka huvudvärkstabletter och fixa till mitt hår. Sovit med flätor i två nätter nu, så de är nog lagom roligt att borsta ut det :) 

Idag ska jag plugga hela dagen och vänta på min kära karl som kommer vid halv 5 tiden. Då åker vi direkt till Konga där det är dags för att göra sig iordning. Snacka om att jag kommer ha en stor väska med mig. Vet som vanligt inte vad jag ska ha på mig ju! Alltid samma problem :p Funderar på jeansleggingsen på Börjes som va jättefina, meen som sagt, dont know. Några förslag? 

Nu ska jag ta tag i mitt liv! Hörs sen. Puss på er 

Kommentarer
Postat av: Marina

Erika, du vet aldrig vad du ska ha på dig! Haha, men vi är vana! ;)

2009-01-30 @ 12:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0