GOTT NYTT ÅR

Vilken hejdundrandes fest Sara o Pierre ställde till med. Fy tusan va kul.
Vi va där ungefär vid sju-tiden o då fixades maten till o vi käkade. Jag drack vatten till maten eftersom jag inte ville dricka. Men efter ett tag upptäckte jag hur gott det verkade vara, så jag susade hem o hämtade lite alkohol. Gott! Så sen va jag på G. Massa mysiga människor o en underbar nyårsfest, kunde det bli bättre? :)

Bildmaraton

Hanna med ostbåge, kamera, cider o ett sött leende :)


Angelica o jag. Bjuder på min onyktra min ;)


De söta systrarna Henriksson!


Malin, Dreas o Marina kollar bilder direkt efter 12-slaget!


En finfin nyårsraket :)


Let´s strike a pose babe!


Marina, Hanna, Angelica, Malin o Emelie under raketavfyrandet!


Festinnehavarna Sara o Pierre som lyckades ställa till med en dunderfest!


LET´S SHAAAAKE IT BABY! Marina o jag rockar loss som aldrig förr ;)


People i soffan. Pierre ser måttligt road ut :P


Angelica i egen hög person :)


Anton som har deckat får lite ömhet av Jonas!


Johanna o Mimmie!


Marina kör en stekhet pose!


Hanna, Marina o Angelica!


Grabbarna snackar skit i köket!


Jag o Nisse posar lite efter 12slaget.

Nu orkar jag inte slänga upp mer bilder. Slänga mig i sängen o inte röra en fena låter som en bra idé ;) Näe, ska faktiskt ta tag i mitt rum. Behövs städas GRUNDLIGT. Eftersom jag älskar att städa när jag är bakfull så får det bli så. Sen ska jag ta mig en välbehövlig dusch, fixa lite o sen ska jag o mamma ta en promenad till Sara o Pierre för att hämta bilen. Är inte så sugen på att köra idag måste jag erkänna ;) Hörs ikväll mina kära vänner. Tack för en superduper underbar kväll allesammans! Puss


Kommentarer
Postat av: angelica

Gillar närbilden på mig, den fick jag till! ;D <3

2009-01-01 @ 15:57:17
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0