HAR MASSA SKULDKÄNSLOR NU!

Jaa det har jag verkligen. Började med att jag inte kom upp vid 10 som var planerat. Hade min mobil ställd (två ringningar till och med) och Jontes väckarklocka. Sover ifrån dem och när mamma ringer vid halv 12 tror jag att klockan är 9 och blir skitsur. Hon printar in i mitt huvud att klockan är halv 12 och att Frasse säkert vill gå ut. Jag uppfattar precis vad hon säger, varenda ord, men när vi lägger på luren så somnar jag om. Vaknar vid kvart i ett och mår pissdåligt. Min stackars vovve har fått vänta så länge bara för att jag ska få sova! Va fan, sova kan jag göra när jag är död.
Visst är han flexibel och vanligtvis sover han lika länge som vi andra, men jag har massa skuldkänslor nu och har sagt förlåt flera gånger. Haha, måste se hur löjligt ut som helst när jag pratar bebisspråk med honom, kramar honom stenhårt och säger förlåt massa gånger :P

Nu har jag i alla fall varit ute med honom och han är överlycklig. Just nu sitter jag och käkar bacon och dricker oboy, riktigt god kombination, faktiskt! Ska söka lite jobb idag samt ringa till Ylva. Behöver allt jobb jag kan få i januari nu. Har bara en natt och tre timmar än så länge. Blir ingen bra lön av det, så ska se om det blir mer. Hade hoppats på det.
Haha, bara för det så fick jag jobba inatt med. Ringde till resurs för jag skulle kolla om 19års-lönen och då frågade hon om jag kunde hoppa in i natt igen. Självklart kan jag detta. Så ikväll börjar jag 20.45 och jobbar till 06.45. Jobbar med Jessica och då går det inte att sluta röka som planerat ;) Men vad gör detta när man har underbart jobbsällskap?

Nu ska jag ta mig en riktig promenad. En lång, ganska fartfylld, innan jag slutligen kommer hem och slänger huvudet på kudden igen! Sova gärnet så jag orkar inatt. Kroppen min är helt slut och egentligen hade jag velat sova inatt, men vad gör man inte. Dags att dra in lite pengar. Nu ska jag söka ett jobb innan jag sticker och kolla lite till på arbetsförmedlingens hemsida. Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0