HEJ SOLIGA MÅNDAG!

Solen tittar minsann fram idag och jag ÄLSKAR den :)
Helgen har varit ganska okej. Tråkig fram till lördag kväll i alla fall. Lördags kväll blev det Konga en runda för lite skitsnack/dricka hos Pandan. Satt inte där så länge eftersom jag och Marina drog ut och pratade med Anna ett bra tag och efter det stack vi till Angelica och rökte. Snackade lite skit där med, käkade jordgubbar och sockrade nappar. Stannade inte så länge eftersom jag har ställt klockan vareviga dag tack vare att jag har haft min underbara hund som ska ut. Så då ställer jag klockan tidigt och går min halvtimmes promenad med honom. Mysigt är det. Att gå nästan precis när solen börjar kika fram (inte alltid den gör det tyvärr) och sen är det inte så många hundar ute då heller.
I söndags ställde vi klockan eftersom det va dags för vinterfiske då. Hade inga planer på att följa med tidigare i veckan eftersom det inte lockade mig ett skit, men följde med ändå. Det visade sig vara riktigt kul/trevligt. Kommer dock aldrig springa fram till hålet när det smäller, men sällskapet var mysigt. Käkade kolbullar, bullens korv och smörgåsar! Fick väl en 10-12 gäddor och tappade typ 8, men jag trodde aldrig det skulle bli så många som det blev. Mamma fick en som hon var överlycklig för ;)

Kör ett bildmaraton med massa olika bilder. Hittade nämligen från GHkvällen med Matilda och Angelica och vår skridskoåkning/grilldag ;)


Matilda i egen hög person på trummorna!

LET`S ROCK! Angelica visar hur man lirar ;)

Matilda klarade sig alldeles utmärkt på trummorna :)

Medans vi rockade loss med GH, passade pojkarna på att ha en öldrickar/kolla bilar-kväll! Här är min älskling och Angelicas älskling!

Pandan och Andreas.

Let´s strike a pose! Söta Angelica och jag kunde inte låta bli att posa :)

Sen kom killarna och då var det inte alls lika kul att spela längre :( Men det gick ändå :D

Vid 4tiden kom Marina hem och hon var inte i sitt nyktraste tillstånd ;)

Kommer inte ihåg vilken låt hon sjöng här, men rockade loss gjorde hon minsann ;)

Nu är det dags för grillning! Älskling, Nisse, Marina, Angelica, Jonte, Johan, Andreas och jag hade myspys. Tror inte jag har glömt någon!

Ännu mer grillning. Blev ingen bild under skridskoåkningen. Hade fullt upp med att hålla mig på benen ;)

Efter vår skridskoåkning/grillning stack vi hem till Marina och Dreas. Medans de andra spelade GH passa jag på att busa med Elvis och Lillis :)

Igår när vi hade vinterfiskedag ville Lindas söta hund Ebba vara med. Vill också ha en sån söting med tofs på huvudet :)

Älskling och Linda.

Massa människor.

Här blir det tillagning av kolbullar.

Svärmor älskar kolbullarna minsann!

Alex och André är ute på en sväng med fyrhjulingen.

Denna suddiga bild på hälften av älskling släkt får avsluta bildmaratonet.

Tack alla som varit med under helgen för en alldeles kanonbra helg.
Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Skulle egentligen jobbat 12.30-20.30, men resurs ringde innan om jag kunde jobba 21.15-07.15 istället och visst kunde jag göra det. Hade egentligen velat jobba dag så jag kunde komma på Angelicas ljusparty ikväll, men det går inte :( Är faktiskt lite ledsen över det, men det kommer väl fler gånger! Hörs senare förmodligen. Ska beta av några avsnitt av "A shot at love with Tila Tequila" också. Riktigt bra är det. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Marina Hammarström

Haha, fy fan! Tror jag var aningens onyckter på de där bilderna. Tur att man bjuder på sig själv på fyllan iallfall ;) Har en sak till dig i min blogg förresten! Puss

2009-01-12 @ 14:29:42
URL: http://knasmarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0