JAG LYCKADES!

Jajemen, har på både gott och ont hållt mig vaken sen jag kom hem vid halv åtta imorse. Visst är man trött osv, men som sagt, hade jag gått och lagt mig, hade jag inte suttit här nu.
Har varit ute och cyklat en sväng, kollat andra avenyn som jag bara vill ha mer och mer av, kollat kläder, lagat mat och nu sitter jag och målar naglarna. En rosa basfärg med genomskinligt över. Snyggt! Börjar dessutom få långa fina naglar. Det gillar vi :)
Ska snart fixa till mig till jobbet så jag ser någorlunda ut. Blir ingen outfitbild idag eftersom jag går runt i min mjukisdress och den är ingenting att se. Vid halv två åker jobbtröjan på och därmed basta.
Strosar som sagt runt i min gamla, sköna mjukisdress från BikBok som inhandlades för något år sen. Dock inte så fin längre, men den skönaste dressen jag har och har haft. Ska sätta på mig lite maskara med och piffa till håret med lite mousse så jag inte ser så  sliten ut och till det blir det glasögon på. Ska skona dem som jobbar idag faktiskt. Ser ut som jag inte sovit på 1000 år. Visserligen var det ett tag sen jag sov, men ändå!

Nu kom posten. Ska hämta den, sen fixa. Puss

Kommentarer
Postat av: angelica

love you honey! <3

2009-01-14 @ 15:35:14
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Stijnalina

Lycka till ;)

2009-01-15 @ 07:25:47
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0