KAFFE, MINI FRAS OCH PLUGG

Det är det min förmiddag går ut på idag innan jag drar till jobbet vid 13. Just nu skriver jag om varför det är så många kvinnor i ålder 20-34 som är sjukskrivna. Och visste ni att största delen av de sjukskrivna kvinnorna är missbrukare och beroende? Inte? Det visste jag :D 

Idag ska jag som sagt jobba. Jobbar 13-21. Egentligen ligger den turen 13-20 så får se hur det blir med de sista timmen. Hoppas på att jag slutar vid 20, så man kommer hem och kan fira Emelie, plugga lite till (så jag får iväg det) och framför allt städa mitt rum. Har hållt bra iordning på kläder och sånt, men just golvet. Haha, herregud. Snacka skitigt ;) Får väl ta det inatt eller något när jag pluggat klart :/ Pust! 

Nu ska jag fortsätta. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, lite synd. Jag?! näädu. Dvärgar blir inte modeller, hehe =)

2009-01-22 @ 12:01:20
URL: http://sandiia.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2009-01-24 @ 14:48:27
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0