KAN MAN AVSKY ETT JOBB SÅHÄR MYCKET?

Nej... Jag tror inte det.
Skickade till älskling innan o frågade vart vi skulle käka någonstans. Vad fick jag som svar?
"Är ute och jobbar. Äter hemma sen. Ringer när jag är i stan! Puss"
Ehm, okej? Då kan man ju undra när han kommer hem. Så jag ringde upp. Han kommer hem till mig vid sju typ. Jag hatar hans jävla kukjobb. Alltid är det något skit. Säger han inte upp sig själv snart så gör jag det fan åt honom. Jävla chef-Ingvar kan ta sitt Hydrema o stoppa upp någonstans där solen inte skiner!!!

Näe, nu ska jag försöka lägga mig otroliga arghet åt sidan genom att ta en promenad med min kära mor. Är inte alls sugen, men det fördriver tiden en aning. Nu har jag ju ännu fler timmar till att ägna åt... hm... INGENTING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0