KANSKE, KANSKE INTE

Numera lutar det åt utgång imorgon! Va evigheter sen jag va ute och speciellt med brudarna. Hm, har vi någonsin varit ute tillsammans? Nu när jag tänker efter vet jag inte om vi har det.. 

Imorgon blir det kanske Växjö på morgonen för att sitta på universitetet hela förmiddagen. Under förutsättning att mamma får sitt sega CSN! Får hon inte det, kan jag ligga o gotta mig lääääänge :) Men sen upp i ganska normal tid för att gå ut med hunden och fortsätta mitt pluggande. Hinner nog med att lämna in tre kapitel innan söndag. Mycket stolt över mig själv. Men det är ju klart, får ju mer gjort om jag glor i böckerna och inte bloggar ;) Eller vad tror ni?

Outfit tills imorgonkväll btw? Angelica, du ska inte ha din väst va? ;) 
Puss på er alla kära 

Kommentarer
Postat av: Angelica

nepps, ha du den! :D <3

2009-01-29 @ 23:47:06
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0