KROPPEN VÄRKER, ÖGONEN ÄR SVULLNA OCH JAG ÄR ALLMÄNT TRÖTT

Idag säger jag inte gonatt till er, utan välkomnar onsdagen med en varm med trött kram! Ska nämligen inte gå och lägga mig nu på morgonen. Resultatet bestämdes vid kvart över 7 i morse. Skulle egentligen slutat vid 06.45 men icke sa pensionärerna. Dem ville inte att jag skulle gå så det blev övertid till 7.15 ;) Haha, om det ändå hade varit så väl. Men hade så mycket och jag kunde inte lämna Jessica själv, så jag va trevlig och stannade. Men vid 7.15 fick det vara nog. Då lämnade jag och Jessica in våra nycklar och sa hejdå!
Min slutsats av att inte sova nu lyder följande: Somnar jag nu, kommer jag förmodligen inte komma upp till 12 som jag måste eftersom jag ska jobba vid 13.30 sen och kommer jag upp kommer jag vara så trött att jag inte orkar gå dit, så det är lika bra jag är vaken. Har varit ute och gått en halvtimme med hunden och gjort lite övningar på pilatesbollen så är både mör i kroppen och lite piggare.
Sitter och pimplar i mig kaffe och ska alldeles strax kolla lite klädsidor. Måste uppdaatera min redan fulla garderob med lite kläder tror jag. Känns lite tom faktiskt. Aldrig någonting jag vill ha på mig som jag tycker är snyggt. Älskling tycker självklart att allt är fint, så han säger att jag ska spara allt, men måste verkligen TOTALRENSA den snart.

Efter jag kollat kläderna ska jag ta mig en dusch. Orkar inte göra det nu, men det blir sen och när jag gjort det ska jag uppdatera bloggen med det fina jag har hittat (om det blir så att jag hittar något) och sen ska jag kolla Andra Avenyn. Yes, äntligeeeen tillbaka. Som jag längtat. Hörs senare! Puss



Min finaste älskling. Över allt annat älskar jag honom!

Kommentarer
Postat av: Stijnalina

Släng inget innan jag tittat på det först!!

2009-01-14 @ 10:23:52
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0