LADDAT UPP

Jaa, nu har jag minsann laddat upp med godis och chokladkakor, men inte med några nya krafter. Är skittrött och mår dåligt. Hur ska detta sluta? Hade hoppats på en riktig influensa snart så man blir av med skiten... 

Har pluggat enda sen jag kom hem. Sådär roligt när kapitlet är svinlångt och hur mycket att komma ihåg som helst. Men det går framåt, som vanligt. Har bara en fråga kvar innan jag kan hoppa på det femte kapitlet - rehabilitering! Vi får väl se vad det blir för betyg på detta. Massa krångel :/ 

Hm, inte alls sugen på att ge mig ut imorgon och kalasa. Eller 50/50. Hade varit kul, samtidigt som jag hade velat ligga i min gosiga säng som jag längtar efter nu. Vi får väl se hur det blir med allt imorgon. Får också se hur sjuttsan jag mår med! 
Back too school! Ha en bra kväll. Puss på er 


Thats me, med mina söta flätor :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du ska med ut annars blir jag riktigt besviken, jag är med sjuk och har feber men det får gå ändå!

2009-01-29 @ 21:35:41
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0