LET´S GO!

Mycket duktig är jag. Inte rökt sen igårkväll. Visst kryper det i mig osv men inte så farligt som det var förra gången. Nästan lite stolt över mig själv ;) Har också varit ute och gått en långrunda med hunden imorse och när jag kom hem började jag med mina situps igen. Imorgon ska jag ge mig på pilatesbollen och då kommer jag förmodligen ligga i sängen hela söndagen eftersom man får sån jävla träningsvärk av den ;)

Vill att mina kläder ska komma nu. Express tog jag när jag beställde så idag kommer dem nog. Hoppas jag på!


Härmapan Erika ville tvunget ha lika dan väst som finAngelica har ;)

 
Blev detta söta också! Älskar den oskyldiga lilla röda ;)
Allt är från Ellos! Älskar Ellos. Alltid fina kläder och oftast är alltid ganska billigt. I alla fall överkomligt billigt.

Just nu har jag en paus i mitt städande. Städar rummet. Städade garderoben innan för att jag skulle få MER space, men vad fick jag? Jo, MINDRE space. Jävla skitgarderob.
Ska alldeles strax ta mig i kragen och ringa till Tommy och Ylva - hemtjänsten och Kastanjebackens chefer. För ett tag sen va det kris i hemtjänsten, så tänkte jag skulle söka där nu. Mer jobb och mer referenser ;)
Nu ska jag fortsätta. Dags att ta sig i kragen och efter jag är klar ska jag nog permanenta håret. Va så länge sen jag hade det, så är lite osäker, men varför inte prova? Får väl raka av håret om inte annat ;) haha. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0