MAN BORDE SITTA I EN KAMIN IDAG!

Fyfan säger jag bara. Vilken jävla kyla det är ute. Så kallt så jag hade gjort allt för att sitta I en kamin.
Dagen har varit mysig. Vaknade av att Marina ringde vid 13 tiden. Sen steg vi upp, käkade, fixade iordning, fixade skridskor, handlade och sen körde vi till Blötan där det va dags för skridskoåkning och grillning/kokning! :P
Åkte en liten stund. Gick hyffsat bra eftersom jag fortfarande lever ;)
När vi inte orkade frysa mer gasade vi hem till Marina o Dreas för att spela lite GH. För jävla skoj är det. Måste inhandlas någon gång i framtiden ;D
Nu sitter jag hemma och har precis ätit en underbar soppa mamma slängt ihop och till det nybakat bröd. Så jävla gott. Finns nog inget godare än det tror jag inte.

Nu sitter jag vid datorn och har tråkigt medans Marcus sover en sväng. Så otroligt roligt så det finns inte. Ska snart väcka honom eftersom vi ska åka till Skarmansmåla och käka. Massa rännande hela tiden och jag är inte ens hungrig längre. Bådar gott detta. Hade gjort allt för att få slänga mig i sängen nu och sovit tills jag vaknade igen. Hade varit jävligt nice. Men så funkar inte livet alls, tyvärr.
Ha en bra kväll! Hörs imorrn. Puss

PS. Jag tycker om min Angelica :) <3

Kommentarer
Postat av: angelica

ska du jobba imorn snutt? simma och sola kanske? :)

2009-01-06 @ 22:01:20
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0